10 Apr, 2017

Gerųjų pokyčių programa - pamiršite kaip atrodote dabar

Posted By: Julija Vyšniauskienė In: Aktualios naujienos Comment: 0 Hit: 658

 Kad ir koks buvo jūsų testo rezultatas, visiems rekomenduojame pasidaryti organizmo valymą, kurį rekomenduojama daryti visiems kartą per metus, apie detoksikacijos kursą plačiau rasite čia.

    Dar nepasidarėte nuotraukų, kurių prašėme pirmame laiške? Tai būtinai nedelsiant jas pasidarykite. Matant vizualius pokyčius, didėja motyvacija eiti užsibrėžtu keliu.

    Taip pat atsisiųskite lenteles, kurias jums siunčiame ir nepamirškite jų pildyti kasdien.

Ženklai, rodantys žalingą laisvųjų radikalų poveikį organizmui

  • Stresas
  • Aukštas kraujospūdis
  • Širdies ligos
  • Vėžys
  • Uždegimas
  • Sąnarių skausmas ir artritas
  • 1-ojo arba 2-ojo tipo cukrinis diabetas
  • Raukšlės ir suvytusi oda
  • Egzema ar kitos odos ligos
  • Alzheimerio liga
  • Antsvoris ar nutukimas
  • Lėtinės ligos

 

    Laisvieji radikalai vagia jūsų metus

    Kam maitinti savo kūną nuodais, kurie naikina grožį ir patrauklumą? Pažinkite nuožmiausius savo kūno priešus ir venkite jų. Jų atsiradimą skatina:

  • Aplinkoje esantys toksinai ir nuodingos medžiagos, cigarečių dūmai, teršalai, jūsų kūnui svetimos medžiagos, sunkieji metalai, maisto produktuose esantys chemikalai
  • Odos ir higienos priežiūros priemonėse, valymo, skambimo priemonėse ir elektroninėje įrangoje esantys chemikalai
  • Radiacija
  • Infekcijos
  • Virusai
  • Bakterijos
  • Grybeliai
  • Kiti vidiniai ir išoriniai veiksniai, sukeliantys stresą organizmui
  • Uždegimai
  • Cukrus
  • Prasta mityba, maistinių medžiagų, vitaminų ir mineralų trūkumas
  • Meilės, bendravimo su žmonėmis ir dėmesio trūkumas

 

    Laisvieji radikalai gali pažeisti 

  • Kepenis ir jų gebėjimą šalinti toksinus iš organizmo. Jei jūsų kepenys nepašalina susikaupusių toksinų, organizmas patiria odsidacinį stresą. Kamuoja nuovargis, odą bjauroja inkštirai, atsiranda bėrimų, raukšlių.
  • Inkstus. Tada organizme sulaikomas vanduo, gali išsivystyti vandenligė (patinimai).
  • Mitochondrijas, kurių yra daugumoje mūsų organizmo ląstelių. Mitochondrijos atlieka labai svarbų vaidmenį – jos gamina energiją, kuri mums būtina, kad galėtume dirbti, gyventi, mėgautis gyvenimu. Jei jums stinga energijos, esate nuvargusi, apatiška, imate anksti senti.
  • Virškinimo sistema, skrandyje ir žarnyne apgyvendinę neprašytų svečių – bakterijų, grybelių ir kitų kenksmingų mikroorganizmų, sukeliančių oksidacinį stresą. Kadangi mūsų žarnynas yra susijęs su smegenimis, nuo virškinimo priklauso jūsų psichinė sveikata ir iš maisto gauamos energijos kiekis.
  • Sąnarius ir raiščius. Atsiranda skausmas ir maudimas.
  • Širdį ir kraujagysles, sukėlę aukštą kraujospūdį ir aritmiją.
  • Odą, kuri yra mūsų vizitinė kortelė. Raukšlės ir odos suglebimas atsiranda dėl to, kad laisvieji radikalaipadaro oksidacinę žalą odos sluoksniams.

 

    Organizmą nuo laisvųjų radikalų valo: 

  • Vitaminas E, kurio yra gausu daigintuose gruduose ir sėklose
  • Manganas
  • Cinkas ir varis
  • Vitaminas C
  • Saulėgrąžose, riešutuose
  • Vynuogių kauliukų ekstraktuose
  • Spanguolėse
  • Katechinai, kurių yra žaliojoje arbatoje ir juodajame šokolade
  • Beta karotenas, kurio yra gausu geltonos, oranžinės ir raudonos spalvos vaiziuose, daržovėse ir uogose
  • Česnakuose, svogūnuose ir kopūstuose
  • Polifenoliai ir cholofilas, kurių yra žalios spalvos daržovėse ir lapinėse daržovėse

 

    Taigi jeigu norite apsaugoti savo organizmą nuo laisvųjų radikalų, į jūsų meniu turi būti įtraukti šie produktai:

  • Vitaminai, kuriuos gauname iš daržovių, uogu ir vaisių
  • Daiginti grūdai ir sėklos
  • Saulėgrąžos
  • Morkos
  • Batatai
  • Pomidorai
  • Žuvis
  • Špinatai
  • Petražolės

Comments

Leave your comment